Styremedlem

Hans-Kristian Stenestø

Bli bedre kjent med Hans-Kristian Stenestø:

26. kandidat i Holmestrand. Bor på Sando, Bekkestranda, og er styremedlem i Holmestrand Arbeiderparti.
Han jobber som rådgiver i Fagforbundets internasjonale enhet. Tidligere har han jobbet som regnskapskontrollør ved Oslo kemnerkontor og hatt ulike tillitsverv for Fagforbundet i Oslo kommune. Han har også jobbet med flyktninger og asylsøkere i Norsk Folkehjelps mottak og i Norsk Organisasjon for Asylsøkere (NOAS).
Internasjonalt er Hans Kristian opptatt av demokratiutvikling og forsvar av menneskerettigheter. Som tillitsvalgt og ansatt i fagbevegelsen står arbeidet mot ulikhet og for et inkluderende arbeidsliv sentralt.
Hans Kristian vil jobbe for at vi fortsetter å bygge og videreutvikler Holmestand kommune til et godt sted å bo. Sammen med kommunens økonomiske handlingsrom vil egne kompetente ansatte som gis tillit og trygge arbeidsvilkår være avgjørende for at kommunen kan levere riktige tjenester, til riktig tid til innbyggere.
Opp og fram – Holmestrand!